onsdag den 22. februar 2012

Vild med Medinas stil?

Get the look - Medina


Billederne er fra Medinas musikvideo "Kl. 10"

Medina er lige for tiden aktuel med sangen "Kl. 10", hvor hun endnu en gang formoder at klæde sig helt fantastisk. Jeg er specielt vild med læderjakken med nitter, som hun på på billederne. Jeg har dog ikke kunne trylle en sådan jakke frem fra nowmii's gemmer - men men men støvlerne er fundet!
1. Skindjakke fra Custommade, kr. 599,- | 2. Støvler fra Casadei, kr. 1.549,-
3. Kjole fra WON HUNDRED, kr. 349,- | 4. Taske fra Mulberry, kr. 799,-


Kjolen fra Won Hundred er jeg selv ret vild med, og jeg syntes at den passede godt sammen med støvlerne som ligner til forveksling dem Medina har på i musikvideoen "Kl. 10". Da udvalget af items med nitter ikke er det største, så har jeg valgt at kæde  den sorte kjole og de sorte støvler samme med en mocca farvet jakke og den helt fantastiske kikkerttaske fra Mulberry. Nu det ikke lige så tit man tager kikkerttasken med i byen, men ellers syntes jeg at outfittet passer til en "Girls Night Out" og man kan uden problemer have en pink neglelak på, for at pifte det lidt op. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar