søndag den 26. februar 2012

Mode er Lykke

Get the look - Lykke Leth

Billede er fra TV serien Lykke

Mille Lehfeld spiller den mindre lykkelige Lykke Leth, i TV-serien "Lykke". Lykke er en karrierebevidst kvinde, som har styr på jobbet, hun har dog et lidt mere forvirrende privat liv. Hun er forelsket i hendes tvillingebrors eks-psykolog, men tør ikke indrømme det overfor sig selv - dog da hun endelig ville erklære hendes kærlighed til ham, har han selvfølgelig fundet sig en ny, og dette resultere i hun går tilbage til fornægtelse. Samtidig er hende små tossede forældre kommet tilbage til Danmark, efter at have arbejdet som privat kirurg for en rigmand i Dubai. Serien har da nogle små sjove scener ind imellem, men jeg må ærligt indrømme at jeg er lidt forundret over at en serie som indeholder så mange dygtige skuespillere, ikke er bedre. Og jeg begynder at stå lidt mere af, i og med at forældrene lige pludselig også er involveret i Blekingegade-bandens møder.




Lykke Leth gik mere eller mindre i det samme tøj, i første sæson; Haramslignende bukser og en bluse med pufærmer eller en kjole med pufærmer.  Jeg synes dog hun er begyndt at variere lidt mere i hendes måde at klæde sig på. Nu har hun også stramme jeans, skjorte med flæser, tunikaer, korte nederdele, osv. og stadig formår hun at klæde sig anstændigt, men mere varieret. 


2 kommentarer:

  1. Hvor er Lykkes ur fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Tone

      Tænker du på det, hun har på, på billedet? Jeg tror nemlig, umiddelbart det er et armbånd hun har på der - men uanset hvad, så må jeg være dig et svar skyldigt for ved det desværre ikke..

      Kærlig Hilsen
      Line

      Slet