onsdag den 29. februar 2012

Dagens mode inspiration - Blake Lively

 Get the look - Blake Lively

Fuglene kvidre og jeg har påskeliljer som blomstre så fint på min spisebord, og ikke nok med det så hørte jeg i Go' Morgen Danmark at det var 14 grader i går - så vi er godt på vej mod foråret, som starter i morgen. Men nok om vejret, og videre til den 24-årige skuespilleren Blake Lively, som blandt andet er aktuel i TV-serien Gossip Girl, hvor hun spiller Serena Van der Woodson. Hun er også kendt fra film som The Town og Green Lantern, hvor hun havde en af hovedrollerne. 

Udover hun er en dygtigt skuespiller, som vi helt sikkert kommer til at se noget mere til, så er hun også en meget velklædt ung kvinde. Jeg er vild med de højtaljede silke haramsbukser som hun har på her. Jeg fandt nowmii's alternativ, det er ikke silke, men jeg er stadig helt vild med dem. Til har jeg valgt et par solbriller, som alternativ til smykkerne - man kan selvfølgelig også have begge dele på, da Blake ikke er overdressed med smykker. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar