tirsdag den 28. februar 2012

Hollywood smuk som Jessica Alba

 Get the look - Jessica Alba


Den amerikanske skuespiller Jessica Alba, fanget på en solrig dag - ja, det er vel snart ikke nogen hemmelighed, at jeg GLÆDER mig til solen kommer frem så vi slipper for triste og grå dage. Jeg glæder mig til at kunne sejle i vandcykel ned af Odense Å i solskin med en potion jordbær og ærter. 
Cash Warren & Jessica Alba
Lånt af IMBd
Tilbage til Jessica Alba, hun er har været med i et hav af film og er mest kendt fra hendes rolle i Flipper, Dark Angel, Sin City, Fantastic Four 1 og 2. Meget smuk  og naturlig kvinde, men en lille tendens til et babyface. Privat er hun gift med Case Warren som hun har en lille pige med. Jessica er ikke altid glimmer og store kjoler, og jeg faldt for det mere casuale look, hvor jeg er speciel vild med tasken og støvlerne. På nowmii har jeg fundet følgende tøj, så du også kan få den casuale overgangs stil, som Jessica Alba har på.
Jakke fra Maje, kr. 275,- | Top fra DKNY, kr. 349,-
Taske fra Aspekts, kr. 350,- | Jeans fra Marlboro, kr. 275,-
Støvler fra Angulus, kr. 499,-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar